فرمانده انتظامي بناب به همراه رئیس حفاظت اطلاعات و رئیس عقیدتی سیاسی نيروي انتظامی اين شهرستان با رئیس دادسرای نظامی ناحیه مراغه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش انعکاس بناب، سرهنگ سهراب شفقی ضمن در این دیدار گزارشی از عملکرد مجموعه نیروی انتظامی شهرستان بناب در ایام نوروز ارائه کرد.
وی از حضور قضات دادسرای نظامی در کنار کارکنان نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز در قالب طرح همراه با حافظان امنیت قدردانی کرد.
شفقی یکی از مؤلفه های مهم و تأثیرگذار بر امنیت، تعامل و همکاری قضات سازمان قضایی با پلیس دانست و خواستار تقویت این تعامل و همکاری شد.
در ادامه این دیدار رئیس دادسرای نظامی ناحیه مراغه ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز گفت: طبق سنت هر ساله مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید، تلاش نماییم با تأمین نظم و امنیت، بستر تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها را در راه خدمت به نظام و انقلاب و مردم فراهم نماییم.
میرلطیف پاشایی افزود: در سال جاری برای مسئولین و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح توفیق حاصل شد در راستای طرح نوروزی همراه با حافظان امنیت از یگان های نظامی و انتظامی بازدید نموده و عملکرد آنان بویژه در رابطه با صیانت از کارکنان اداری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی مورد بررسی قرار گیرد.
وی با تأکید بر لزوم استمرار حرکت به سوی نیروی انتظامی مطلوب نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید با حفظ اقتدار خود با مهربانی برخورد نماید و خستگی ناشی از کار و تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این نیرو نباید بر عملکرد آنان تأثیر منفی بگذارد.
وی در پایان این دیدار با اشاره به تعامل نزدیک سازمان قضایی نیروهای مسلح با ناجا، آمادگی این سازمان را برای حمایت های قانونی از پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اعلام نمود.